Internetul purificat pentru copii

KidZui este un serviciu online dedicat copiilor între 3 şi 12 ani, ori mai degrabă părinţilor prin faptul că aceştia pot munci liniştiţi gândindu-se că odraslele lor au acces la un Internet purificat, pe care se găsesc nu sute de milioane de site-uri, ci doar puţin peste 500.000. Cel mai de preţ atu al soluţiei KidZui este acela că paginile web puse la dispoziţia copiilor nu sunt verificate de un mecanism automat, ci de către ochiul vigilent a sute de dascăli şi părinţi.

Înainte de lansarea pentru publicul internaut, aflat în stadiu „beta”, browser-ul (aplicaţia de navigare pe Internet) KidZui a fost testat de 8.000 de copii şi părinţi care au transmis responsabililor serviciului KidZui plusurile şi minusurile legate de utilizarea serviciului. Cu aceasta ocazie 200 de părinţi şi cadre didactice au fost angajate cu scopul de vizualiza, respectiv aproba, diferite materiale disponibile online.
Daca un utilizator încearcă să acceseze un site ce nu se regăseşte în „lista albă” a KidZui, echipa de management primeşte o notificare; ca urmare echipa va verifica site-ul şi va decide includerea acestuia în KidZui. Decizia despre ce situri sunt bune ori neadecvate pentru copii este luată de aproximativ 200 de părinţi şi dascăli. Tocmai din acestă cauză, după cum precizează cei din conducerea KidZui, se întămplă des ca aprobarea unui nou „site bun” să fie efectuată în termen de numai câteva ore.

„Nu putem garanta întru-totul pentru KidZui, dar nici vorbele laudative la adresa acestui serviciu nu reprezintă marketing pur” – afirmă directorul executiv al KidZui, Clifford Boro într-un interviu pentru BetaNews.com. „Ne-am bazat pe munca a peste 200 de editori din 25 de state şi considerăm esenţială extinderea conţinutului oferit de KidZui, pe zi ce trece. Sistemul nostru înregistrează căutarile pe care fac copiii si modul de utilizare al aplicaţiei, şi se asigură în acelaşi timp că editorii noştri contribuie prin adăugarea de conţinut interesant pentru cei mici. Modelul nostru de business, bazat pe abonamente, ne permite să investim în creşterea conţinutului de calitate destinat copiilor şi pe viitor” – conchide Clifford Boro.

Sursa:go4it

Anunțuri
Publicat în diverse, noutati. Etichete: , , . Leave a Comment »

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: