Explore the Carpathian garden


Mentiune:poza este informativa nu reprezinta noul logo al sloganului”Explore the Carpathian garden”

„Explore the Carpathian garden” – acesta va fi noul slogan turistic al României pe care ministrul Turismului, Elena Udrea, a ales să îl lanseze de Ziua României(29 iulie 2010) la Expoziţia Mondială de la Shanghai, potrivit Impactnews. În ceea ce priveşte noul logo turistic, acesta va avea ca element principal „frunza”, reprezentând simbolul primordial al naturii, al prospeţimii şi al creşterii. Noul logo este realizat pe un fond albastru care face trimitere spre turismul balnear şi de întreţinere, potrivit aceloraşi surse citate de Impactnews.

Elena Udrea, ministrul ministrul Afacerilor Externe, Teodor Baconschi, vor fi însoţiţi de legendele sportului românesc, Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi.

„Caracteristicile brandului vor fi subliniate prin recitalul maestrului Gheorghe Zamfir. Publicul prezent la lansare va viziona un film de prezentare a ţării noastre ca destinaţie turistică şi va primi suveniruri inscripţionate cu noul logo, din partea organizatorilor români”, se arată în comunicatul Ministerului Turismului.

Noul brand a fost conceput şi va fi promovat prin finanţare din fonduri europene, prin Programul Operaţional Regional. Au fost alocaţi 75 milioane de euro până la finalul anului 2013.

Vezi mai multe aici:romaniaexpo2010.ro


Sursa video :mae.ro
Sursa stire:realitatea.net

Videoclipul oficial

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: